JaDi La PenGikutKu...

Thursday, March 8, 2012

header dalam blog popular....

Salam..

dah berhari tak sempat nak berblog, sebab cuti sakit, di sambung lak ngan berkursus ke pantai timur... sambung lagi ngan demam anak kecil ku... masuk keje, bz la sangat pulak, maklum, byk keje yang tertangguh masa aku tak ke pejabat....

hari ni, akuk terus buka blog sifu aku.... wah... banyaknya aku ketinggalan....

satu persatu page aku buka... baca... tiba2 ada satu entry terpampang header baru... hehe... macam pernah ku lihat header ini... hehe... tak sangka u....

tqvm buat sifu ku... akhirnya header aku di tempekkan juga di entry 10 blog top referrer Februari 2012 nya... seronok...

tqvm...



a.k.a ~~ Being honest may not get you a lot of friends but it'll always get you the right ones.


~~ANIM~~wish u were here...

4 comments:

  1. As-Salam.
    macam program mentor lak .. nak nangis ni .. hehhehe... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam...

      takkan touching kot... sifu tu.... popular lagi...

      Delete
  2. Replies
    1. tq.... hik hik.... bukan senang tau...

      Delete