JaDi La PenGikutKu...

Friday, November 8, 2013

Alhamdulillah


Salam...

Alhamdulillah.... syukur pada Allah sekelian alam... yang menjadikan langit dan bumi, yang menjadi siang dan malam.. yang menjadi makhluk.. dan yang maha pengasih, penyayang lagi maha pengampun...

lama sudah tak ku jenguk blog ni.. aku tahu, masa tak pernah cemburu pada kite.. kite la yang tak pandai uruskan masa... aku ingin sekali bercerita.. banyak sungguh cerita kusimpan...

apa pun, aku dah bertukar dari opis dekan Celpad ke opis ketua Jabatan.. jadi personal Assistant pada Head Of Tilawah Division... deparment yang mengajar pelajar2 UIA supaya pandai mengaji, mengajar cara menghafaz.. membetulkan bacaan2 pelajar2.. supaya pelajar2 UIA adalah pelajar yang bukan sahaja bijak akademik, tapi bijak juga dalam bacaan Al Quran...

Alhamdulillah.. Allah lorongkan aku untuk semakin dekat dengan Al Quran... aku bersyukur sangat... sebab sebelum ni aku selalu mohon pada Allah berilah hidayah dan petunjuk pada ku,. dan akhirnya Allah makbulkan doa ku... aku dapat di sini, dan peluang aku berubah terlalu banyak.. Allah beri ruang2 yang luas untuk aku memperbetulkan langkah menuju redha Allah...

Ya Allah.. aku bersyukur dengan setiap yang kau aturkan dalam hidupku.. aku mohon, kau ampunkan dosa2ku, kau teguhkan lah iman dan kuatkan hati ku menerima hidayah Mu ini... Aminnn....


~~ANIM~~ wish u were here...

No comments:

Post a Comment