JaDi La PenGikutKu...

Monday, October 19, 2009

hangin sikit...

Salam..
Lama tak berblog.. bz.. dan no idea... asyik baca blog kenkawan, tu pun tak byk yang bekesempatan utk dikunjungi.. sory...

minggu lepas jumaat, aku ada la buat makan2 sikit, untuk kenkawan rapat yang dah jadi anak2 mak, tak ramai pun, ada la dalam 10 orang.. seronok gak, walau ada 2 3 orang yang tak dapat hadir... tak byk aku masak pun.. spageti dan utk memenuhi permintaan mereka2 yang tak makan spageti aku masakkan nasi dan lauk kari..

ada sikit hangin kat aku, dah ku pesan, jangan bising2 sebab aku tak buat besar2an, takmahu la kenkawan lain tahu.. rupa2nya, pagi ni ada gak yang sibuk bercerita, aku buat makan2, dah ada la plak, yang kecik ati, aku buat open house tak ajak dia pun.. adoi.. kalau nak penuhi, aku tak mampu, tak larat... sapa la yang sibuk cerita kat semua orang aku masak itu ini, dan panggil dia ke rumah aku.. kalau dapat nak je rasanya ku cili mulut tu..

tobat.. aku tak buat dah makan2 kecil cam tu, kalau buat aku panggil kenkawan sekolah ku je.. sebab kenkawan sekolah ku, tak pulak berkecil hati bile aku cakap, aku buat makan2 sikit, nak jemput kenkawan sekolah ramai... dorang very the understanding..

so, sory, buat kenkawan opis lama ku, bukan tak nak panggil, tapi fahamilah.. tahun lepas panggil tak pulak korang datang..


~~ANIM~~
wish u were here...

1 comment: