JaDi La PenGikutKu...

Monday, October 17, 2011

special update...

Salam...

HAri ni macam hari2 sebelum.. bz teramat.. tapi, aku tak kira nak jugak cerita...

pepagi tadi, sebelum mula kerja.. aku dah up kan status kat fb, nak update blog, tapi bz... then aku biarkan aje...

lepas breakfast, aku tgk ada member lama, dah comment status aku... bile buka, komennya, aku dah update utk kau.. dibg link blognya sekali... mak dara terdiva... di update dan letak gambar aku, sebagai kawan lama, yang masih terpahat di hati... mak dara ni la yang ajar aku berblog.. sifu aku ni...

entry nya buat aku sebak jauh di sudut hati, time2 tu jugak nak meleleh air mata ni... fuh.. entry khas utk aku.. dia bagi semangat la tu, nak suh aku jgn tinggal blog aku ni lama2 sangat....

i love u lah, mak dara terdiva....


~~ANIM~~wish u were here...

No comments:

Post a Comment