JaDi La PenGikutKu...

Thursday, December 31, 2009

Rindu....

Salam...

Hari ni 31 dec 2009.. kalau di kire hari, hari cukup umur BAPAK 79 tahun, dan kalau bapak ada, hari ni semua anak2 akan berkumpul, cam selalu...

dan syukur, hari ni, adik beradik ku yang di KL nak berkumpul di rumah aku, kami akan buat baccan yassin beramai2.. itu je hadiah yang mampu kami beri pada bapak...

aku rindu sangat ngan bapak, sekejap je, dah 11 tahun bapak pergi.. aku masih ingat lagi, saat akhir bapak.. aku ngan mak je yang berada di sisi bapak.. Alhamdulillah bapak pergi ngan tenang..

rindu ni tak pernah padam, setiap kali baca yassin atau mengaji aku mesti nangis, rindukan bapak... doaku, moga bapak tenang dan aman di sana, di tempatkan di kalangan kekasih ALLAH.. AMIN.. AL-FATIHAH...


~~ANIM~~
wish u were here...

2 comments:

  1. Salam Sis Anim, Jgn risau..Pastinya kite akan bertemu juga nantikan dgn Org yg kite kasihi, iaitu di ahirat nanti ... Sabor jer dulu ok. Yg terbaik ialah kirimkan apa2 asje yg boleh dibuat, conth. Tanamkan Pokok niatkan Pahalanya smpi kpd kedua Org Tuanya [w/pun ibu masih hidup] niatkan shj utk mereka. Malah yg ajaibnya Pahala tu juga akan dpt kekita jua... :)

    ReplyDelete