JaDi La PenGikutKu...

Friday, November 19, 2010

terlupa lak...

Salam...

ada yang aku terlupa nak update... hari tu aku ada sebut yang aku gi training on Women Self Protection.. so.. byk yang aku belajar untuk pertahan diri dan untuk di beritahu pada kenkawan...

program tu di organise ole UIA.. tpt keje aku la.. dan trainer nya dari agensi luar.. CPP training.. trainer2 nya badan sangat menakutkan.. memula tgk dorang datang siap bawa tpt pertahan diri cam taekwando tu, ngeri kami... kami2 yang bekerja di UIA ni kan sopan santun, lemah gemalai, pakai baju kurung... hehe

ketua trainner tu adalah seoorang bekas polis dan juga bekas bodyguard kepada bekas perdana menteri kite, Dr.M.. berapa byk bekas daa.... cara dia bercerita sungguh best.. tak memboringkan.. ayat yang paling suka di sebut.. " hari pun malam"... pandai2 la korang memaham kan ye...


ok.. course ni memang untuk mempertahan kan diri dari di ceroboh... pelbagai cara di ajar.. dari sudut, depan, belakang, sisi dan segala cara... sesapa yang berminat, mereka ada buat course untuk public.. 19 dec n i di Cheras, amat lah berguna untuk kaum wanita melayu terakhir ini, ooppsss... kaum wanita 1 Malaysia... memang kena open minded, ye la, untuk pertahan diri dari di ceroboh kan??

nak citer payah, sebab tak ada teori, byk praktikal... cuma satu, dia cukup kuat memesan... jgn minum coke.. nak nak coke yang di hhulur oleh lelaki2 durjana di luar sana... pesan pada anak2 dara yang manis rumaja, yang jelita tak terhingga, dan gadis2 sunti yang suka bersantai di parti2 hari jadi kenkawan... jgn minum air coke atau pepsi.. amat DANGEROUS....

ok... sesama yang nak join bole la tanya aku dulu.. sebab nanti aku konfem kan tempat, tarikh dan bayarannya...

moga kite sesama dapat manfaat dari apa yang kite menuntut.. (bukan ilmu hitam ye)..

salam...


~~ANIM~~wish u were here...

No comments:

Post a Comment