JaDi La PenGikutKu...

Sunday, December 11, 2011

Cuti yang OT

Salam...

Tak ada makna cuti panjang minggu ni... sabtu aku ke pejabat jugak, ahad pun... banyak lagi yang tak terupdate.. cuti2 staff dan jugak training yang dorang dah pegi.. training kena cepat update, itu untuk annual assessment dorang... cuti pun kena update, sebab sebelum dorang dapat kenaikan, kedatangan mesti cantik, tak ada ponteng dan ngelat... selain tu, nak kena betul sebab nak kumpul dan kire betul2 balance cuti yang nak di bawa ke tahun depan...

aduh.. 340 orang staff.. aku sorang, tak pe la.. sebelum buat OT dah tanya akauntan dulu, kalau buat OT ni aku bole claim ke?? hehehe....

sebenarnya, tak de lah tak de makna sangat cuti ni... hari sabtu, aku ngan adik beradik berkumpul kat umah sepupu ku, Aci Mar.. sebab anak buah kami bersunat... mereka adakan kenduri doa selamat...

seronok, sebab sesekali dapat jumpa sepupu sepapat.. yang lama tak jumpa.. segala cerita mula keluar.. kabar berita dari penang gak, yang jadi paling seronok... Alhamdulillah... kenduri selesai, dan rindu pada saudara mara terubat...

OT.. aku bawa anak2 lepak kat opis... segala mainan dan bermacam benda dorang angkut bawa ke opis... nak buat cam mana, kalau tak bawa keluar, dorang boring duk kat umah je... kan?? sian anak2... heheh....


~~ANIM~~wish u were here...

No comments:

Post a Comment