JaDi La PenGikutKu...

Friday, December 2, 2011

MJD vs cuti tahun....

Salam...

petang ni, oooppsss... malam ni... aku antara staff yang akan di raikan untuk sebagai pekerja yang lama bertahan di sini... heheh...

baju dah ambik hari rabu lagi.. ok la... tak de la berklip klip pun.. tak ada labuci dan tidak la pulak bermanik2.. sulam pun satu line je.. tapi, yang penting baju baru untuk majlis tu.. heheh...

seronok rasa.. lama aku bertahan disini.. sebab suasana dan environment yang sesuai ngnan jiwa rumaja aku.. ceh rumaja, ye la, aku mula kerja dulu masa remaja lagi...

Alhamdulillah.. aku bersyukur, aku gembira di sini... dan aku mohon, Allah berkati hidupku di sini...

aku akan bercuti minggu depan, merilekskan otak di kampung halaman ku, so, kalau ada internet, aku akan upkan gambar2 di MJD, kalau tak, minggu depan la baru aku update ye...

salam.....


~~ANIM~~wish u were here...

No comments:

Post a Comment