JaDi La PenGikutKu...

Friday, December 9, 2011

inspirasi....

salam...

setiap apa yang kite buat, selalunya pasti ada sumber yang menjadi inspirasi utk kite lakukan apa jua... buat kite semangat, buat kite berminat untuk melakukan sesuatu itu....

aku... dalam kerja, my beloved hubby adalah sumber inspirasi aku, memotivasikan diri, untuk kekalkan prestasi kerja...

dalam hidup, selain ilmu2 Allah, hubby, anak2 dan mak adalah sumber inspirasi aku untuk majukan hidup aku....

dan blog ini... ada sumber inspirasi... ada dua sahabat aku sedari sekolag rendah yang menjadi sumber inspirasi aku... satu http://www.makdaraterdiva.com/ @ MDT... and second http://aqishas.blogspot.com/ .. a day dreamer blogger...

MDT rajin mengupdate.. kekadang tulisan2nya sering mencuit hati, dan menceriakan hari2 aku... aku suka baca... dan dia gak la yang buat aku semangat untuk mengupdate blog hampir setiap hari... tapi, kenapa tetiba ayat2 cintanya semalam cukup menyentuh hati dan perasaan aku ini....

hope so, MDT terus menulis... aku suka setiap coretan dan cara dia menyampaikan cerita... bersahaja dan sungguh terkesan di hati...

buat Aqish, tulisan2 kau jugak memberi inspirasi untuk aku, cuma mungkin kerana kesibukan kau dah kurang menulis, sesekali keluar buat aku seronok... at least ada cerita dan berita dari kau....

my dear MDT... seperti selalu... aku ada untuk kau bile2 saja... share with me dear... aku harap kau tidak berhenti menulis... dan jangan tutup blog comel, ayu dan gojes kau itu ye.... sayang kau....




~~ANIM~~wish u were here...

1 comment:

  1. my dear anim..walaupun aku mungkin takkan menulis lagi, tapi percayalah..aku takkan lupa segala kenangan kita dulu bersama2 dari kecil sampai skrg.. :D

    u'r my freind dunia akhirat..khair InsyaAllah

    ReplyDelete