JaDi La PenGikutKu...

Friday, May 11, 2012

a.k.a - Ada KiSah AkU

Salam....

tetiba je aku rasa nak tulis pasal header aku... semua ni sebab aku terbaca blog sifu aku ni.. pasal header...

aku terpikir, ada tak kena mengena header aku ngan cerita2 dalam blog aku... bole la kot.. gambar ngan tajuk cam kena.. cuma kekadang aku ada cerita pasal manusia sekeliling...

dan bile aku tgk2... a.k.a tu memang cam kena ngnan aku gaks... hik hik... rasa cam nak tukar tajuk header tapi, macam tak nak pulak.. so, aku rasa baik aku tulis dalam entry je la..

a.k.a -- ada kisah aku, itu tahuk header aku.. a.k.a -- aku kerani aje.... haa... best tak?? kena kan?? memang kena sangat.... kenalah sangat....sangat lah kena...

aku memang seorang kerani aje... keje aku byk... dan aku kena ikut undang dan segala rules yang telah di tetapkan oleh majikan... so.. aku kerani aje.. tau???

hehehe...

 
a.k.a ~~  respect people who find time for you in their busy schedule. but love people who never look at their schedule when you need them....


~~ANIM~~ wish u were here...

2 comments:

  1. Oklah header ni.... cuma mungkin leh jadikan ia lebih kreatif sedikit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq sifu... terus bagi tunjuk ajar ye...

      Delete