JaDi La PenGikutKu...

Wednesday, July 4, 2012

EURO 2012... (hik hik.. cam bagus je)

Salam...

patutnya post ni hari isnin lagi... tapi.. macam2 benda yang menyebabkan aku tak dan update dalam blog...


gambar ni aku copy dari FB... tapi, aku nak juga kreditkan pada tuan empunya... aku selalu gak baca entry2 di blog nya, terkesan juga di jiwa.... jom jengah blog dia.. Rusydee Artz.. Selamat Tinggal...

untuk hubby aku.. maaf ye.. cuma pagi2 isnin tu sempat juga aku bertanya apa keputusan EURO... Alhamdulillah... pasukan kegemaran hubby aku.. Spain...

walaupun aku tak rajin tgk bola, tapi, aku selalu ambik tahu juga, dan kekadang aku join gak dia tgk bola, tu pun kalau aku tak leh tido.... nak2 si zahir pun minat sangat bola.... bukan zahir je, syafi pun sama... kakak ira selalu bengang kalau kena tukar channel bola... aku sokong, at least bila kat tv channel bola, ada la masa kak ira kena tgk buku untuk persediaan UPSRnya...

apapun... aku tak pandai nak komen corak permainan mereka.. tak kira la dalam atau luar negara... aku selalu mendengar je apa yang hubby dan anak2 cerita, kekadang mana yang mampu aku sampuk, aku sampuk la, untuk beri sokongan pada mereka....


a.k.a ~~ Sometimes i keep my feelings to myself because it's hard for someone to understand....



~~ANIM~~ wish u were here...

No comments:

Post a Comment