JaDi La PenGikutKu...

Tuesday, July 3, 2012

mengubat hati...

Salam...

24hb lepas.. sepatutnya adalah kelas pertama aku di UM.. tapi, apakan daya...

aku masih ada rasa pedih jauh di sudut hati... suami aku mengikut program opis ke singapura... salah satu hikmah aku tak sambung study.... kalau aku ke kelas.. sapa la yang akan jaga anak2 aku...

mengubat hati yang lara... mengkala, kakak ipar ku offer ajak aku dan adik bawa anak2 balik kampung, aku terus bersetuju... dengan izin suami aku...

sampai ke kampung... aku penuhi masa ngan sembang ngan mak... aku sibukkan diri aku ngan aktiviti aku sendiri... aku mula hobi baru.. kumpul novel dan baca novel... yess.... asal dapat ubat hati aku yang lara ini....

anak2 memang seronok dapat balik ke kampung.. nak tahu sebab apa.. haaa... ni dia....



best kan??? itu je la keje anak2 aku kalau balik ke kampung... idea bernas mak aku untuk mengumpan cucu2 untuk balik kampung selalu....

apakah hati aku terubat... ntah la... hehehe...


a.k.a ~~ saat orang lain bicara buruk mengenai kita, padahal kita tidak pernah mengusik kehidupan mereka, itu adalah tanda bahawa kehidupan kita sebenarnya LEBIH INDAH dari mereka....


~~ANIM~~ wish u were here...

No comments:

Post a Comment