JaDi La PenGikutKu...

Wednesday, July 4, 2012

keje... terjah... update...

Salam...

keje banyak yang perlu buat.. ingat nak OT direct minggu ni... sekali my hubby ada job plak malam ni.... sian lak kat anak2 kalau aku stay, sapa plak nak tgk dorang kat umah, kalau suh dorang sesama stay, tak gi ngaji plak, pastu ntah pukul berapa baru nak balik umah...

so, aku bawa balik keje... sambil2 buat keje, aku nak la terjah kenkawan dari segmen2 yang aku join.. tak sampai 10 lagi, susah je, asyik sangkut je la plak... so, sambung esok la aku terjah semua2 geng yang baru sambil2 buat keje la jugak...

esok pun tak leh OT gak, esok malam pun my hubby ada job jugak... Alhamdulillah rezeki dia... lagipun itu hobi dia kan... doa je.. moga dia bahagia dan menambah ilmu fotografi pada dia....

ok lah.. nak sambung lagi update training para akademik ni, sebab ada sesetengah mereka nak di promote.. so, jumlah training ni salah satu kriteria untuk mereka di promote kan... so, jom lah.... moga tahan mata ini untuk update 2 3 training lagi....


a.k.a ~~ When you truly care for someone, their mistakes never change your feelings because it's the mind that gets angry but the hearts still cares....


~~ANIM~~ wish u were here...

No comments:

Post a Comment