JaDi La PenGikutKu...

Friday, December 16, 2011

Harapan aku buat dunia blogger Malaysia 2012

Salam...

ini percubaan pertama join segmen, segmen dari blog http://www.hasrulhassan.com/2011/12/segmen-harapan-aku-buat-dunia-blogger.html

Bila bercakap soal harapan dah tentulah kite semua berharap sesuatu yang baik dan bahagia. Macam tu gak, harapan aku buat dunia blogger Malaysia untuk tahun ke hadapan ini, 2012. dan sebagai orang baru dalam dunia blog aku mengharap lebih banyak tunjuk ajar untuk menjadikan blogger di Malaysia ini, mampu memberi ilmu yang baik, bermanfaat tak kira dari segi duniawi atau pun akhirat.

apa yang aku nampak sepanjang perjalanan berblog, blogger Malaysia semakin yakin dengan hasil tulisan mereka, yang semakin terserlah menyampaikan ilmu yang lengkap dengan fakta yang mampu meyakinkan pembaca atau pengikut setia blogger2 sekelian.

blogger2 Malaysia juga semakin bijak bermain dengan kata2 membuat ramai yang tertarik untuk menjadi pengunjung setia. peminat kata orang... aku sendiri sedang belajar untuk jadi blogger yang ramai pengikut setia. tapi, tak cukup jauh ilmu aku. aku budak baru belajar. dan aku juga mohon tunjuk ajar dari sifu2 blogger Malaysia sekalian.


p/s : macam karangan sekolah, kena 100 ptn, tak sempat kire dah. first time join segmen cam ni. harap dapat tunjuk ajar dan jadi blogger berjaya.

tq..

~~ANIM~~wish u were here...

2 comments:

  1. selamat dtg ke dunia blogger, yeahh, hopefully ukhuwah sesama kita makin utuh, informasi yang disajikan padat dan bermutu...;)

    ReplyDelete