JaDi La PenGikutKu...

Tuesday, January 17, 2012

Syukur Ya ALlah...

Salam..

Semalam... 16 Jan 2012... aku ada appointment di Orthopedics, Hospital Selayang.. Dah lama aku asyik berulang ke hospital...

lately ni, aku ikut jadual terapi yang di atur oleh pakar terapi dan pakar ortho untuk aku dan kesihatan aku byk improve... Alhamdulillah....

Semalam... aku jumpa ngan Dr. Ortho yang lain, mereka buat ujian yang simple, bile aku kata, aku dah jarang sakit, kalau dulu, sebulan 2 3 kali aku sakit... tapi, lately ni, sebulan sekali pun jarang sangat aku sakit.. Alhamdulillah...

sakit ku tak akan pulih sepenuhnya, tapi, doktor2 ini selalu cakap, kalau aku ada rasa kurang sakit berbanding dahulu, atau sebelumnya, itu dah kira terbaik buat aku...

setelah doktor2 tu diskas sesama mereka, dan minta pendapat boss mereka.. mereka buat keputusan yang buat aku cukup gembira... aku di discaj dari klinik pakar orthopedic hospital selayang... Alhamdulillah... aku makin sihat..

Syukur Ya Allah... Alhamdulillah.. Segala puji hanya bagiMu Ya Allah.. kau leh yang memberi sihat dan kekuatan ini pada ku... Ya ALlah, aku telah merasa ni'mat sihat semasa sakitku.. dan aku bersyukur kerana Kau memberi peluang untuk aku merasai itu semula.. Syukur Ya Allah... moga dengan kesihatan yang semakin pulih ini, memberi aku kekuatan iman untuk aku terus beribadat padaMu ya Allah...




~~ANIM~~wish u were here...

1 comment: