JaDi La PenGikutKu...

Monday, January 30, 2012

tak update2 pun....

Salam..

Punya la bz... tak sempat2 aku nak update blog... tapi aku tetap bogwalking ke blog2 kegemaran aku... ada yang aku cuma nak baca cerita2 dunia terkini, ada yang nak aku layan hati dan perasaan je, dan yg akan aku jengah tiap hari adalah blog sifu aku..

sifu Hasrul di blog nya http://www.hasrulhassan.com/ ... aku yang sesuka hati kata dia sifu aku, padahal tak de MoU pun... tapi, aku byk dapat ilmu berblog ni dari blog dia... sungguh berguna...

dek kerana kesibukan aku, aku tak sempat nak update selalu... tapi, sifu aku, sehari 3 4 kali update, kagum sungguh aku ngan dia... dia cukup bijak membahagi masa dan menulis...

dan pagi ni , bile aku blogwalking ke blog nya, dah ada update terbaru... 10 blog top referrer Januari 2012... ada gak blog baru aku yang tak terupdate2 ni masuk senarai.. huhuhuhu... cukup terharu... so, aku kena la update selalu blog aku ni... idea ada, cuma kekadang tak sempat menaip, lately ni memang cukup bz bagi hr clerk cam aku ujung tahun dan awal tahun...

doakan aku dapat selalu buka cerita2 yang bermakna buat semua....



a.k.a ~ Some people should learn to PRACTICE what they preach, trust can only exist when it is equal between two people. No secrets, no lies, no problems....


~~ANIM~~wish u were here...

No comments:

Post a Comment