JaDi La PenGikutKu...

Tuesday, June 19, 2012

Tazkirah Keselamatan dan Tunjuk perasaan...

Salam...

entry tu ada lah terjemahan dari Safety Talk and Demonstration.... hehehe.... jgn salah faham ye....

 dengan best fren depan keta bomba.. (nak naik sebenarnya tapi, malu...)

tu gambar selepas tunjuk perasaan heheh.. demo la... kenkawan je yang gi cuba guna pemadam api tu, aku tak pun.. tengok je dari jauh....

last week, hari khamis bersamaan 14 jun 2012, opis aku ada kan majlis ni, untuk semua staff admin, technical dan academic.. lebih kurang cam awareness la...

aku salah seorang committee untuk Safety and Health opis aku... so, pada hari tu, aku salah seorang yang ke sana ke mari, untuk merealisasi kan majlis dengan jayanya...

aku tak cuba pemadam api tu, sebab.... walaupun aku committee.. aku nak lari selamatkan diri aku je.. hehe.. bole??

sebenarnya aku tak larat nak angkat pemadam api tu, sakit pinggang, apakan daya aku... tapi.. program tu betul2 bagi banyak ilmu buat kami semua... dari segi keselamatan di dalam rumah hinggalah ke pejabat dan persekitaran kite...

Alhamdulillah.. program itu berjalan lancar dengan kehadiran pegawai2 bomba dan abang2 bomba yang berwibawa....


a.k.a ~~ Don't be afraid to change, you may lose something good, but you may gain something even better....


~~ANIM~~ wish u were here...

2 comments:

  1. ika pon xpenah try guna pemadam api tu.takut.hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. takut terlepas, jatuh plak atas kaki.. hehehe...

      Delete