JaDi La PenGikutKu...

Friday, June 29, 2012

Quality With A Soul

Salam...

Semalam tempat keje aku ada kan majlis ini... untuk mengiktiraf kakitangan yang berkualiti dan memberi semangat pada mereka yang belum terpilih....



Tema tahun in... sejak Rector seorang wanita ini.. setiapnya kena ngan jiwa....


Department aku join Exhibition.. kami ambil satu booth.. walau aku bukan komiti... tapi, pada hari kejadian, aku sama2 sibuk melobi untuk booth aku.. untuk pengetahuan semua.. ada pertandingan booth terbaik, booth bermaklumat, booth paling popular dan booth apa ntah satu lagi... tengok lah cantik kan.. mana taknya.. boss perempuan, dalam opis aku lak, sume perempuan... so, hiasannya memang nampak kewanitaannya... kan??



Yey!!! akhirnya, sebelum bermula program Hari quality sebenar di dalam dewan, booth kami dah diumukan menang sebagai booth bermaklumat dan booth terbaik.. seronok betul kenkawan aku.. aku pun tumpang la seronok, sebab nama department aku tu di umumkan.... Alhamdulillah...




ada dua orang staff department aku yang mendapat anugerah pekerja cemerlang, Kak Shamsinar untuk kategori admin kumpulan eksekutif, dan Hj Fuad untuk kategori teknikal kumpulan sokongan.... Alhamdulillah....



a.k.a ~~ Choices, Chances, Changes.. You must make a Choice to take a Chance or your life will never Changes...

~~ANIM~~ wish u were here...

No comments:

Post a Comment