JaDi La PenGikutKu...

Friday, June 15, 2012

Things to do today....

Salam...

selalu nya bila masuk keje atau sebelum balik keje, benda ni la yang di semak... senarai perkara yang kena buat... dan dah buat...

hari ni... aku nak buat untuk blog pula.. bile ada segmen yang aku join, aku kena buat benda ni, sebab kan sibuk, aku tak sempat2 buat benda ni...

apa benda tu??? nak ziarah setiap blog yang join segmen my sifu... segmen tambah follower dan rakan blogger... follower aku dah bertambah... so, aku nak membalas ziarah, sementara rehat tgh hari jumaat ni....

jom... terjah.... hehehe....


a.k.a ~~ I've always been afraid of losing people I love, sometimes I wonder, is there anyone out there afraid to lose me...

 
~~ANIM~~ wish u were here...

3 comments:

  1. hmmm dah selesai terjah sume yang dalam senarai sifu.. sume yang join segmen tu....

    ReplyDelete
  2. as salam..terima kasih dan balas singgahan..semoga berbahagia selalu dan teruskan berblogging ye :)

    ReplyDelete
  3. As-salam...

    Saya singgah buat kunjungan balas :)

    ReplyDelete