JaDi La PenGikutKu...

Monday, February 13, 2012

Follower Ke 50....




Salam...

Fuhhh... bukan senang tu nak capai follower sampai cam tu.... Tq..

memula nak bg tau pasal follower ke 50 aku... ia adalah Cikgu Ma aku tak kenal sangat lagi, tapi aku follow dia dari satu segmen, aku tak sempat join pun segmen tu... tapi, aku tgk list orang yang join segmen Miss Banu tu kat sini....

so, aku nak tambah kawan lagi... byk lagi segmen yang aku tgk, satu2 aku akan join, utk tambah kawan....

hari ni aku akan abiskan list tu.. utk tambah kawan...

satu lagi segmen yang aku tak sempat join... antara top blogger yang aku follow.. Ben Ashaari dalam segmen ni... tapi, aku akan terjah list2 tu...

aku kenal kebanyakan mereka ni dari blog sifu aku... Hasrul Hassan, dan aku banyak belajar pasal berblog dari sifu aku ni... byk tips2 menarik yang dia ajar... Tq..

kena byk cari idea yang vogue the vast utk menambah follower ni.... hehehe...



a.k.a ~~ Everything happens for a lesson, live it, love it, learn from it! Make your smile change the world, but don't let the world change your smile..



~~ANIM~~wish u were here...

No comments:

Post a Comment