JaDi La PenGikutKu...

Wednesday, February 1, 2012

HASRULHASSAN.COM - Inilah BlogKu

Salam..

Tiap2 hari aku akan blogwalking ke blog sifu aku... Hasrul Hassan...

Pagi ni, aku buka baru terperasan ada satu segmen baru... then, aku nak gak join segmen ni...



bole di katakan blog aku masih baru.. sebab aku tgh belajar lagi berblog..

Nama dalam blog - Anim - senang dan lebih mesra gitu...
Nama blog - a.k.a Ada Kisah Aku - baru tukar sebelum ni Curahan Rasa Luahan HAti.. (tukar sebab byk baca dan belajar dari sifu Hasrul Hassan)
Tagline Blog - Do WhAT MaKes u haPpY, Be wIth WhO mAkES U SmiLE, LaUGh aS MuCH As U bREaTh, LOVE aS LoNg as U LivE...

bile mula berblog, kenapa dan mengapa berblog...

aku mula berblog sekitar august 2009.. asalnya kenkawan sekolah aku yang mendesak.. dorang pun tau aku suka meluah, menulis dan macam2 yang kena mengena ngan diary atau tempat2 tulis ni... hehe... so, aku pun mulakan langkah... teramat perlahan... bertatih dari satu langkah ke satu langkah... kekadang update, kalau bz sangat, lama tak update... kenkawan aku yang sorang rajin update, aku suka baca dan selalu ikuti blog dia, yang sorang ada masa rajin dan macam aku gaks... dan aku makin seronok berblog, sebab aku nak share apa yang aku dapat dan apa2 aje yang bole aku share ngan kenkawan... dan kekadang blog ni tempat aku luahkan rasa hati aku... dan aku seronok.. seronok sangat...


so.. kenkawan jom ler join segmen ni, bole kenal ramai orang,... dan dapat kawan2 siber bole bertukar cerita dan pendapat, samping tu bole dapat byk ilmu, itu yang aku cari....



a.k.a ~
Dalam sedar atau tidak, kehadiran seseorang dalam hidup kita adakalanya merubah segala-galanya menjadi lebih sempurna & mungkin juga lebih parah.


~~ANIM~~wish u were here...

16 comments:

  1. slm sgah dan fllow.jom fllow me back

    ReplyDelete
  2. salam ukhwah
    join segmen ni & folo kamu sekali..ju dtg blog sy & slmt bekenalan..

    ReplyDelete
  3. singgah balik kak...wish you success always..^__^

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum tuan tanah.
    singgah jap..
    cantik tagline..
    gmbr header pun menarik seiras semua..^_^

    ReplyDelete
  5. salam ukhwah ..dr segmen yg sama, tq follow saya, saya follow sini

    ReplyDelete
  6. salam perkenalan...dr segmen yg sama....

    =)

    ReplyDelete
  7. salam ziarah..terima kasih singgh blog nur..nur follow blog ni yer..

    salam kenal....

    ReplyDelete
  8. salam ukhwah, dah follow akak balik.. tq!

    ReplyDelete
  9. As-Salam.
    Terima kasih kerana sudi join segmen HH. Singgahlah lagi nanti.

    HASRULHASSAN.COM

    ReplyDelete
  10. salam kenal kak...saya datang dari segmen yg sama dan follow akak jugak... (^_^)

    ReplyDelete
  11. Tq to all... lebih2 lagi bro hasrul... moga ukhwah kite berpanjangan....

    ReplyDelete
  12. salam ukhwah dan follow you.
    Sila dtg blog saya eh...

    ReplyDelete