JaDi La PenGikutKu...

Friday, November 25, 2011

salah faham vs cakap tak terang...

salam...

huhuhuhu....

n3 kena buat sebab ada yang salah faham pada status fb aku pagi ni.. huhuhu.... dah la fb kena blok, cuma bole buka semula kul 1 tgh hari..

mulanya, masuk keje awal tadi aku upkan status di fb.. 25 nov 1996 - 25 nov 2011 - 15 tahun - Alhamdulillah... dah berduyun2 wish hepi anniversary, tahniah, dan macam2 lagi komen yang cukup teruja untuk wish ulangtahun perkahwinan yang dah menjangkau 15 tahun kununnya... hehehe...

padan muka, lain kali, cakap biar terang... tulis gitu biasanya orang memang suka tulis pasal perkahwinan... ulangtahun perkahwinan yang buat orang selalu tulis tarikh2 keramat tu.. aduss....

sebenarnya, aku teruja sebab dah 15 tahun aku keje kat sini, lama aku bertahan, dan aku teruja untuk majlis makan malam untuk menghargai pekerja yang lama bekerja ngan UIA ini.. dan aku dah pun 15 tahun keje kat sini... Alhamdulillah...

3 tahun selepas aku keje kat sini, aku pun mendirikan rumahtangga dengan jejaka idaman malaya yang juga bekerja di sini, yang sekarang lebih dikenali sebagai my beloved husband... so, aku baru je 12 tahun berkahwin dengan abang... dan anniversary aku adalah bulan 6 bukan bulan 11... huhuhu....

so, hik hik hik... lenkali kalau nak tulis, nak war warkan apa2 tu, biar terang, tak ler orang salah faham... tapi, apapun, aku ucapkan terima kasih, atas doa semua kawan2 yang mendoakan agar aku akan terus bahagia bersama my beloved hubby...

doa ku siang malam, biarlah aku terus bahagia dalam kerjaya dan rumahtangga ku sampai akhir hayat aku... Amin ya Rabbal Alamin....



~~ANIM~~wish u were here...

No comments:

Post a Comment